torsdag 20 september 2012

Brudklänningen..

Idag kom ett paket med 2 vackra pärlgalgar som jag beställde för ett tag sedan!
Tanken var att hänga upp min brudklänning pa en av dem. Sagt och gjort!
Jag kan bli rätt impulsiv och när jag har allt som behövs sa vill jag bara göra det pa en gang! Jag har bra talamod men ibland, speciellt med sana här saker, har jag svart att vänta!
Fram med borren, leta rätt skruv och plugg, en hammare och "on y va"!
Som hemmafru far man ju bli lite av en hantverkare. Tror nog ocksa det sitter i generna fran pappa, bästa handyman ever!! ;)



Galgen!

Den passar perfekt!

Galgarna, som kom i 2-pack, kommer fran Cintribille, men jag beställde dem fran Westwing Home & Living, en trevlig sida som ständigt far in nya märken och saker till ett mindre pris! 

Dags att borra! Allt gick som en dans, allt passade och voilà en brudklänning pa väggen!



...

...

...

...


...

...

...

...

Nu hoppas jag bara pa att mannen godkänner detta! Hehe.. Annars har vi ett hal i väggen för ingenting..!!! ;) Jag tror nog inte att det är nagra problem. Jag tycker det känns otroligt bra, jag är nöjd, och kan nu njuta lite varje dag och minnas den där härliga känslan den 18 juli 2009!!! Shit, drygt 3 ar sedan! Allt gar ju sa fort, kan nagon stanna tiden lite?!?!

Den andra galgen da? Ja, de kom ju i 2-pack.. Vad ska man hänga pa den, tro? Eller ska den bara bli en "vanlig" och gömmas i garderoben.. Well well, inga stora problem ;) det är bara bra att ha lite att fundera pa. Nu ska jag hoppa upp pa cykeln och i väg och köpa lite bröd och grönsaker! Vi har vackert väder, sa ut och njut! Härliga september!



Salut!

1 kommentar:

  1. photos are so lovely & romantic ! have a nice day, bonjour de France ! bérénice

    SvaraRadera