fredag 5 oktober 2012

Piffar upp hemmet..

Solen skiner.. Det är fredag.. Och jag piffar och puffar i huset! Alltid lika roligt att fixa till lite här och lite där.. Fundera, hur vill jag ha det? Aha, en ny idé! Inspireras.. Ändra.. Ändra om igen..
Ibland undrar jag om man kommer att halla pa sahär för alltid i samma hus?! Det blir ju aldrig riktigt klart, det saknas alltid nagot.. Just nu är det en hel del vi behöver.. Som till exempel mattor, hyllor, kuddar, en pall/bänk.. mm mm!!
I veckan sa fyndade jag i nagra fina korgar som nu blivit blomkrukor i olika former. Till jul sa ska jag ocksa ha en stor korg till julgranen, det är ju sa fint! MEN jag undrar, HUR far man den stadig där i? Obs, vi brukar ha en JÄTTEstor gran! Och hur far man vatten till den? Jag har ännu inte hittat nagon bra julgransfot i Frankrike där granen star i vatten. Och vi brukar alltid ta in granen tidigt i december eftersom vi ofta aker till Sverige just innan jul, sa hinner vi njuta lite av den! Men den blir snabbt ledsen utan vatten!!! :(
Jag far fundera pa en lösning..


...

...

...

...

...


Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar