söndag 14 oktober 2012

Söta & goda presenter..

Sent igar kväll kom mon chéri hem efter nagra dagar i och runt Biarritz. En mysig stad vid atlantkusten lite söder om Bordeaux. Han har varit där nere med golflaget och spelat en turnering. Och det gick bra! De vann alltihop, grattis min älskling!
De vann bland annat parfymer, golfbollar och golfbags.. puh, en till till samlingen ;) Vi kan ju snart öppna en butik, hihi..
Men frun gick inte helt lottlös!! Oh nej, jag fick finfina presenter och godsaker jag med! 



Gotterier fran ett mysigt konditori i Biarritz

Absolut värt ett besök om möjlighet ges!

Mmm en Gâteau Basque (kaka fran Baskien) och en
salig blandning av fudge, kola och choklad!

..och jag som skulle halla igen till julen..

Vacker present precis i min smak - rosa!!!

En Eau de parfum smög sig in bland godsakerna!

Vi smakade pa kakan till efterrätt vid lunchen. Yummi! En Gâteau Basque finns i olika former men just denna var med körsbärskräm vilken är min mans favorit! Och vi andra 3 i familjen höll med! 



Gâteau Basque à la cerise

Nej men nu far det vara slut pa att unna sig lite här och var.. ;) I morgon är det jag som springer en laaang sväng.. eller en power walk i alla fall.. Tänk att det ska vara sa svart att komma igang (igen) och sen fortsätta träningen?! Ja ja, man lever bara en gang..

Föresten, har ni sett vad fint alltihop matchar min blogg!!! Jag menar, shit vad snyggt! ;) Det gjorde du bra mannen min! Inte för att jag tror att han gick där och funderade pa det men ända!! Hihi.. Jättefint och tusen tack igen!



Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar