onsdag 28 november 2012

Nytt julpynt..

Jag har köpt mig lite nytt julgranspynt! Och snart snart far man börja pynta och dekorera!!
Jag minns inte alltid vad jag hade sist, förra julen, om jag köpte nagot nytt da kanske.. det blir alltid en överraskning när man tar fram jul-ladorna! Sa jag är väl en sadan där bra kund som köper lite nytt och gynnar affärerna! ;)
Men just pynt till granen var det nog längesedan jag köpte.. Och gissa vad?! Här pa landet, i Frankrike, har jag faktiskt hittat dekoration med texten "God Jul"!!! Ja, just det, pa svenska! Eller hittat var väl fel ordval, jag "sprang pa" dem av en slump! För aldrig i min värld trodde jag att jag skulle hitta "svenskt" julpynt HÄR!!


Hjärtan & stjärnor!

God Jul & Joyeux Noël!

Zink, trä, tyg, randigt, sköna färger..

Bonne soirée!

1 kommentar: