onsdag 5 december 2012

Dörrkrans..

Nu har en krans pa dörren kommit upp. Och vet ni.. den är inte äkta!!! Hua, far man ha en falsk krans när man bor pa landet?!?! Inte enligt min mamma, men just nu far det bli sa.. Jag tycker nog den är rätt fin i alla fall. Jag har i och för sig granris över som ligger och väntar pa att bli förvandlat till nagot fint, sa vi far se.. 



Välkommen in..

Our blue door!
Som i filmen Notting Hill ;)

Dörren behövs nog putsas lite till jul hihi..
Kanske mala den vit en dag??? Eller inte..



Och i köksfönstren har jag miniträd, sma enar, cypresser.. ja jag vet inte riktigt men vintriga plantor i alla fall ;) De star i numera fastskruvade korgar eftersom nagon otrevlig person stannade till i somras och tog med sig mina 4 pelargoner och 2 andra blommor plus krukor! En tjuv! HUR kan man göra sa?! 
Sa nu har jag och min granne hjälpts at att skruva fast korgarna, det hjälper ju i alla fall lite! Om nagon tänker dra till sig dem snabbt sa kommer hela korgen ga sönder!



Fungerar även som insynsskydd..

Vi har ju inga fönsterbrädor inne sa jag
far smycka utsidan i stället!


Kram M

1 kommentar:

  1. Åh Gu, ett sånt vackert hus du bor i!!! Jag tror bestämt att jag funnit en ny favoritblogg! Ha en fin kväll =)

    SvaraRadera