tisdag 11 december 2012

Pysselverkstad..

Jag har blivit en pysslare! Och jag gillar't! 
Jag vet att det finns de som verkligen kan kalla sig för pysslare men om jag jämför med mig själv bara sa fixar jag lite här och var som jag aldrig gjort förr!
Okej, jag fixar inte allt själv.. lite bekväm är jag ju fortfarande.. ;)
Här pa internet och bloggar runt om sprödar ju inspiration och idéer. Jag surfar runt och suger at mig, far egna idéer osv..
Kolla här vad jag har snörat i hop!


Nu har jag ocksa en egengjord stjärna!

Väldigt lätt och gratis!

Lite brokig och ojämn..

Stjärnan far samsas med andra fina juleting
pa ett litet bord..

När jag ända var i farten band jag ihop en dekorativ
stege. Pinnar fran hasselnötsträdet i trädgarden..

Det blev en mysig liten hörna med
minigranen intill..

Joyeux Noël!

Barnens favorit: julbyn som lyser med
ett litet tag som tuffar tyst..

Virade ett naturpapper runt en julros och satte den i
en vitsprayad krona med ett mysljus bredvid..


Och sa lite granris i en vas i en papperspase
fran Ikea..

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar