onsdag 6 mars 2013

Hej från Sverige...

Ville bara tala om.. Sedan några dagar befinner jag & pojkarna oss i Sverige! Vi är här under barnens sportlov och myser med mormor & morfar. Pojkarna vill åka pulka heeela tiden, så kul med snö!!! 
Min man kommer nästa vecka och "semestrar" med oss de sista dagarna. Så det blir en liten paus från La France men jag hämtar energi och kommer snart tillbaka!!! 

Det är alltid väldigt skönt att vara här tycker jag. Jag glömmer helt Frankrike och min vardag och finns bara här och nu. Det blir som 2 olika världar. Sedan är det också alltid skönt att väl komma hem till sig när semestern är slut, men så är det väl för de flesta vart man än bor.. Borta bra men hemma bäst! 
Men jag njuter i alla fall här. Sverige är ett väldigt bra land! Ett fungerande samhälle. Rent och fint. Lugnt och skönt. Men det är sånt man upptäcker och uppskattar när man väl flyttar härifrån. Svårt att förklara.. 
Nu ska vi ut i snön igen, småtrollen tjatar och drar i mina kläder här bredvid.. 




Se upp i backen..!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar