onsdag 27 mars 2013

Hemma, pysslar, drömmer, leker...

Det är onsdag och barnen är hemma. Och nej, de är inte sjuka. Man gar inte i skola/dagis pa onsdagar i Frankrike. Inte just nu i alla fall, men det är väl nagot som kanske kommer att hända i framtiden, men kanske bara pa förmiddagarna..

Sa idag blir det mycket lek, tjat, pussel med mera.. Men mamma har ocksa hunnit piffat lite! 5 minuter här och 5 minuter där.. Piff piff!
Och bläddra lite i Maisons du monde's nya katalog och bara drömma mig bort av allt fiiiint som finns där... suck!

Och nu har jag typ 5 minuter pa mig att göra ett litet inlägg! Vite vite! 


Skapar minnen och svensk kultur för barnen.
Björkris med fjädrar är ett maste!

Söt ljusburk med fjärilslock..

Flytta, känna, flytta om...

Och här kommer 2 sidor av cirka 500 i min favvo katalog!!! Hos Maisons du monde kan verkligen ALLA hitta nagot. Vilken stil man än har. Det är det som är sa bra med den butiken, och farligt!!! ;)


Romantiskt och sött, som jag gillar't!
Bordet finns i turkost och kostar 39 €.. frestande!!

Turkoooost!!!


Lillebror har vaknat efter sin siesta,
sa nu blir det full rulle igen!

Kram Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar