tisdag 9 april 2013

Nytt tyg i badrummet..

Äntligen fick jag till det! I gar hittade jag ett ljuvligt, somrigt tyg som jag länge letat efter. När jag var i Sverige i början pa mars köpte jag ett vitt tyg med vitt blommönster men det blev inte helt hundra med det.. Redan vid kassan kändes det inte "rätt" men jag köpte i min iver i alla fall..
Sa, det nya tyget pryder nu insidan av glasdörrarna pa ett förvaringsskap i badrummet!


Lite engelsk cottage-stil skulle man kunna säga..

Turkos-gra grund med romantiska blommor..
Liten misse ville ocksa vara med :)

Nu kan det vara huuur stökigt som helst där inne!!
Vad skönt att slippa städa :)

...

...


Ha en fin tisdagskväll! Här blaser det, blandat med regn och sol.. J'en ai marre!!! 
Nu far allt den där varen ta att komma och stanna!!! 


Kram!




1 kommentar: