lördag 11 maj 2013

Den mysiga byn... (del III)

Ja jag tjatar, en riktig tjatmoster, men jag blev bara "so in love" där borta i Provence. Jag har ju varit i regionen förr men det blev nagot speciellt denna gang!
Tänk att för en vecka sedan satt vi där pa en "candle-light-dinner" för oss själva ;) Denna lördag sitter jag ensam hemma i soffan framför franska "the voice", zappar pa mobilen samtidigt och gör ett blogginlägg.. inte riktigt lika mysigt men c'est la vie!

Jag drömmer mig tillbaka, sippar lite pa ett glas vin, klappar lite pa katten som spinner bredvid.. undrar just hur länge det dröjer tills nästa romantiska resa för 2?!?!?!!! 
Les Baux de Provence for you...


Trappor trappor trappor, pust och stön,
darrade i benen men det gav sig när man väl kom upp..

...

Oooh vilken uteservering ska vi välja?!?!

...

Hello there, waiting for me??? :)

Langt där nere började vi vandringen..

...

...

Lunchstället..

...

En äkta turist med gympadojjor!! ;)

...

Högst upp i borgen, där det blaste halv storm!

...

Les Baux de Provence..

...


Kramis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar