måndag 17 juni 2013

Bilder till förra inlägget..

Hej hopp, nu har det fixat till sig med bilderna som jag ville visa förra veckan! Jag vet inte vad som hänt, men NU finns bilderna att hämta i mitt fotoalbum! Konstigt, jag undrar vart de höll hus i ungefär 2 veckor???
Här kommer i alla fall nagra sköna bilder fran den vackra omgivningen vid Château des Vigiers.. där vi lunchade en solig lördag med barnen och ett par vänner.
Och sa ska jag försöka att komma tillbaka till bloggandet :) som jag tappat ett tag nu.. Men som jag skrev i förra inlägget - brist pa inspiration pga det otroligt daliga vädret vi har haft här i maj.. Och även att jag "hängt" mer pa instagram den senaste tiden, sa lätt och snabbt med telefonen ju! ;) Häng med mig där ocksa vetja!!!

Well well, här kommer lite "slottsbilder"!!!


...

...

...

...

...

...

...
...



Bonne journée!!!


2 kommentarer:

  1. Vilket ljuvligt ställe! Kommer du till Öland i sommar? Kram Sarah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!! Ja vi kommer runt den 12-13 juli! Är ni där da?
      Skulle vara trevligt med en fika?!
      Kram Malin

      Radera