söndag 6 oktober 2013

Ett hörn pa terassen..

Finns det fler än jag som plockar och ändrar detaljer hemma konstant??? Det är ju egentligen ingen fraga för jag vet ju redan svaret..!! ;)
Eftersom jag själv, som manga andra, är en inredningstok sa omger jag mig ju med likasinnade personer som jag hittar i olika forum, som tex bloggar, instagram, tidningar mm.. Allt för den härliga inspirationen man far! Och jag älskar det! Vissa dagar mer givetvis och andra dagar mindre. Men intresset är stort! En passion i livet! 
Sen är det ju inte alltid säkert att ens närmaste vänner är likadana, det är ju absolut inget maste! Där far man ju en annan inspiration och glädje som är underbar. 

Hösten börjar komma, men vi har ju fortfarande varmt som jag skrev i förra inlägget. Men färgerna börjar sakteliga ändra sig och det är sa vackert! Sa nu kliar det i fingrarna att höstpynta lite ute (som jag sett att manga redan gjort hemma i Sverige!!).. Men jag har kört fast lite. Ute pa terassen pa framsidan finns ett hörn som aldrig blir riktigt bra. Har ni sana hörn?
Jag skulle vilja ha ett stort rustikt planteringsbord där med olika hyllplan. Skulle bli perfekt! Och sa hade det ju varit bra med ett eluttag sa jag kan ställa en liten gran där med belysning till vintern.. Men nu har jag ju inte dessa saker... grrr ;)
Jag bara flyttar runt pa de stackars växterna och objekten som star där men jag blir aldrig nöjd! Världsproblem va?! Haha, jag hör ju själv hur dumt det later, men nu handlar ju bloggen om mitt liv här pa landet, sa.. what to say?


...

...

...

...

...


Trevlig kväll till alla!!


2 kommentarer:

  1. Jag har upptäckt det här med bloggar nu ... hundra år efter alla andra. Vad kul det är och vad mycket inspiration man får! Verkar underbart att bo i Frankrike (speciellt nu när höstkylan och mörkret kommer här i Sverige ... hu!). Vad fint ni har det! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt Annelie! Blir sa glad av sma kommentarer ;)
      Ja det är skönt här nu, men vet du, jag saknar lite den svenska friska hösten som är sa vacker!!
      Ha en fin dag!

      Radera