fredag 22 november 2013

Nya ljusstakar i gammal stil..

Ljus! Ljus! Ljus! Ja nu är det ljusens tid och vem tycker inte om att tända ljus och mysa till det hemma om kvällarna?! Jag flyttar som vanligt runt gamla ljusstakar och gör nya fynd pa loppisen. Men nu har jag hittat min absoluta favorit. För stunden hehe..
Ett par träljusstakar i gammal stil har hittat hem hit och jag är bara saaa nöjd! Jag har bara inte hittat den rätta platsen för dem, som det brukar vara ;) men det där löser sig alltid!

Just nu star de vid öppna spisen i köket och de smälter in fint där, gör det lite mer lantligt i mitt annars tyvärr lite "moderna" kök. Jag angrar sa de kantiga handtagen pa köksskapen och den vanliga diskhon men men nu är det som det är och jag gör det bästa utav det!
Ljusstakarna har som sma fat vid foten som kan dekoreras efter säsong eller bara lämnas tomma, de är lika vackra ända!


...

...

...

...


Bonne soirée...

...och glöm inte släcka ljusen ;)...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar