torsdag 30 januari 2014

Ny-gammal spegel...

I dag svängde jag förbi hos min favorit loppishandlare! Där hittar man alltid nagot, han har saaa mycket "skrot"!! Visst finns det manga andra trevliga brocante här omkring men jag gillar verkligen just denna da gubben där är sa rolig. Man känner sig som hemma och han skojar och är glad utan att det blir för mycket.

Jag skulle kunna ga i timmar där och lyfta, leta och känna efter och ja, tiden gar verkligen fort där. I dag köpte jag en spegel! En gammal spegel med snirkliga detaljer, sadär lite lagom trasig och sliten, bara sa det är vackert! 
Jag tog nagra kort, var som vanligt ivrig sa spegeln är fortfarande dammig ;)



...

...

...


...


Ha en trevlig kväll!!!



1 kommentar:

  1. Spegeln är ju helt underbar! Antar att du inte bor i Stockholmsområdet där vintagesaker ligger rätt höga i pris och hittar man något som en gammal vintagespegel så ligger priset på ett par tusenlappar... :(
    Hälsningar Gabriella

    SvaraRadera