måndag 24 februari 2014

Vilken underbar dag..

Vi har haft en sadan underbart härlig och varm dag i dag! Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva, den var bara helt otrolig!!! Jag och barnen tog det lugnt innan lunch men sen har vi myst, lekt och plockat i trädgarden hela eftermiddagen. Utan jacka. Och jag har hängt ut 3 tvättar, sa nu luktar kläderna sadär friskt och gott!

Vi njöt, jag drack en kaffe i solen och barnen hittade pa lekar tillsammans utan att knappt kivas! Lovely!
Sen vet man ju, att denna värme som infann sig idag, säkerligen inte är här för att stanna, men det var en ljuvlig försmak pa vàr & sommar som vi längtar efter nu!


...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...


Hoppelihopp!
Glädjeskutt av mina fina busungar!

Ha en fin kväll!


4 kommentarer:

  1. Underbart, härliga våriga bilder som gör att man längtar efter våren.
    Här lär det dröja ett tag till kan man lugnt säga.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Åhhhh vilka härliga bilder från ditt paradis!
    Önskar dej en fin dag!
    Kramar Kathrne

    SvaraRadera
  3. Tack för underbara vårbilder. Man blir glad som vanligt.
    /Britt-Marie

    SvaraRadera